مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-09سياسي

در نشست مشترک وزیر کشور با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس چه گذشت؟


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترکت با وزیر کشور و دلجویی در جهت رفع ابهامات بوجود آمده در نوع انتصاب استاندار هرمزگان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترکت با وزیر کشور و دلجویی در جهت رفع ابهامات بوجود آمده در نوع انتصاب استاندار هرمزگان خبرداد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ظهر امروز به دعوت وزیر کشور نشستی مشترک با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: پس از نوع انتصاب استاندار هرمزگان و دلخوری مردم و نمایندگان هرمزگان در مجلس، به دعوت وزیر کشور این نشست برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بار دیگر از سوی نمایندگان هرمزگان در مجلس گلایه مردم استان هرمزگان در رویه اشتباه انتخاب استانداران و نادیده گرفته شدن نیروهای توانمند بومی مطرح شد، اضافه کرد: وزیر کشور در این جلسه با پذیرش گلایه نمایندگان هرمزگان، این نوع انتصاب را نوعی نگاه ویژه به هرمزگان دانست و مهدی دوستی را فردی با ظرفیت ملی و مناسب در جهت توسعه استان هرمزگان و رشد نیروهای بومی در کنار این مدیر جوان قلمداد کرد.

مرادی با اشاره به اینکه وزیر کشور انتصاب استاندار هرمزگان را هیچگاه تحقیر و نادیده گرفتن مردم هرمزگان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست مشترک وزیر کشور با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس چه گذشت؟

در نشست مشترک وزیر کشور با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس چه گذشت؟