مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-09بين الملل

گزارش نهاد حقوقی آمریکا از تشدید سرکوب فعالان سیاسی در عربستان


یک سازمان حقوقی فاش کرد که عربستان در طول سال های گذشته بر شدت سرکوب مدافعان حقوق بشر افزوده و مقامات این کشور با هدف خاموش کردن صدای معترضان این رویکرد سیستماتیک را در پیش گرفته اند.

- یک سازمان حقوقی فاش کرد که عربستان در طول سال های گذشته بر شدت سرکوب مدافعان حقوق بشر افزوده و مقامات این کشور با هدف خاموش کردن صدای معترضان این رویکرد سیستماتیک را در پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین در گزارشی اعلام کرد: مدافعان حقوق بشر در عربستان با مسایلی چون سرکوب، وحشی گری و فرار از مجازات مواجه هستند، زیرا مقامات این کشور بر اساس قانون مبارزه با تروریسم و قانون مبارزه با جرائم سایبری، آنها را به دلیل فعالیت های مسالمت آمیزشان و کار در حوزه حقوق بشر، به شکلی ظالمانه بازجویی، بازداشت و حبس می کنند.

در این گزارش آمده است: در کشوری که آزادی بیان، عقیده و تجمع قابل تحمل نیست، دولت عربستان به شکلی سیستماتیک مدافعان حقوق بشر را تحت محدودیت ها و انتقام جویی هایی چه در داخل خاک این کشور چه خارج آن قرار می دهد و در پایان سال 2020 نیز تمامی مدافعان حقوق بشر در عربستان دشمن کشور تلقی شدند و در حال حاضر آنها یا بدون هیچ اتهامی در بازداشت هستند و یا اینکه پس از محاکمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نهاد حقوقی آمریکا از تشدید سرکوب فعالان سیاسی در عربستان

گزارش نهاد حقوقی آمریکا از تشدید سرکوب فعالان سیاسی در عربستان