مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-09اقتصادي

سیاستهای تعرفه ای تعداد مشترکان پرمصرف را 6 درصد کاهش داد


با اعمال سیاست های تعرفه ای و تعیین تشویقی و سختگیرانه، شیوه مصرف برق در بخش خانگی اصلاح می شود.

- به نقل از صدا و سیما، غلامعلی رخشانی مهر با اشاره به کاهش 6 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف از ابتدای آبان ماه سال گذشته تاکنون افزود: همچنین درصد زیادی از مشترکین خوش مصرف به مشترک کم مصرف تبدیل شده اند و می توان گفت با اعمال سیاست های تشویقی و سخت گیرانه می توان در بخش خانگی از نظر مدیریت مصرف و همچنین استفاده از وسایل کم مصرف و پربازده بسیار اثر گذار بود.

وی با اشاره به ایجاد رابطه دو سویه با مشترکین از طریق سامانه برق من گفت: با ایجاد این سامانه قبض برق بصورت کامل و با جزییات بیشتر نسبت به قبوض قدیمی در اختیار مشترکین برق قرار می گیرد که این امکان به مشترک کمک می کند وضعیت مصرف برق خود را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و دیگر مشترکان بررسی کند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه با کمک این سامانه به مشترکان پرمصرف و خیلی پرمصرف هشدار ارسال می شود ادامه داد: علاوه بر این روش، از طریق پیامک نیز به مشترکان هشدار ارسال می شود تا مشترک در جریان وضعیت مصرف خود قرار بگیرد.

رخشانی مهر در خصوص علت در اولویت قرار نگرفتن قطع برق مشترکن خیلی پرمصرف در زمان اوج مصرف برق گفت: در حال حاضر کنتورهای هوشمند که امکان کنترل و قطع برق مشترکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستهای تعرفه ای تعداد مشترکان پرمصرف را 6 درصد کاهش داد

سیاستهای تعرفه ای تعداد مشترکان پرمصرف را 6 درصد کاهش داد