مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-09سياسي

شرکت در جشنواره رضوی آموزش ضمن خدمت محسوب می شود


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس از موافقت سازمان برنامه و بودجه این استان برای صدور گواهی آموزش ضمن خدمت برای کارمندانی که در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند، - ایسنا/فارس مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس از موافقت سازمان برنامه و بودجه این استان برای صدور گواهی آموزش ضمن خدمت برای کارمندانی که در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند، خبر داد.

روح الله منوچهری شنبه 17 مهر با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، به خبرنگاران گفت: با هماهنگی و موافقت سازمان برنامه و بودجه استان فارس، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای کارکنان دولت آوزش ضمن خدمت محسوب خواهد شد کارمندان شرکت کننده در این جشنواره، می توانند از 8 ساعت آموزش ضمن خدمت بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی می توانند برای شرکت در این جشنواره بزرگ فرهنگی و کتابخوانی به سامانه جشنواره به آدرس www.

samakpl.

ir مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام، گزینه دستگاه های اجرایی را انتخاب و در آزمون دو کتاب ویژه بزرگسالان پرسش و پاسخ های دانشجویی، مهدویت دوران ظهور و چشمه های بهشت، گزیده عیون اخبارالرضا شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در جشنواره رضوی آموزش ضمن خدمت محسوب می شود

شرکت در جشنواره رضوی آموزش ضمن خدمت محسوب می شود