مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-09اجتماعي

283 کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال نزدیک به 283 کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

- منصور نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت راه های استان اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و قرار گرفتن استان در شاهراه های شریانی کشور و در نتیجه حجم زیاد ترافیک و عبور و مرور و استهلاک رویه راه ها و پایین آمدن عمر آسفالت اجرای عملیات ترمیمی و آسفالتهای حفاظتی و بهسازی رویه آسفالت در محورهای مواصلاتی استان امری بی بدیل و ضروری است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در نیمه نخست سال جاری نزدیک به 283 کیلومتر آسفالت با بالغ بر 210 تن در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد، افزود: تا پایان شهریور ماه امسال از مقدار عملیات آسفالت شده 76 کیلومتر به صورت مشارکتی انجام گرفته که بیش از 55 کیلومتر آن به صورت آسفالت گرم و 20 کیلومتر به صورت لکه گیری بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: در این مدت بالغ بر 19 کیلومتر عملیات لکه گیری و افزون بر 13 کیلومتر عملیات درزگیری نیز بصورت امانی در راه های استان انجام گرفت.

نصرتی اضافه کرد: همچنین در بخش راه های روستایی استان 14 کیلومتر لکه گیری، در راه های فرعی نزدیک به 33 کیلومتر عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

283 کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت شد

283 کیلومتر راه در آذربایجان غربی آسفالت شد