مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-09ورزشي

شرایط اجرای برنامه های فرهنگی به شکل حضوری فراهم است


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از فراهم شدن شرایط برای اجرای برنامه های حضوری به ویژه در فرهنگسراها و محیط های فرهنگی به صورت تدریجی در این کلانشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از فراهم شدن شرایط برای اجرای برنامه های حضوری به ویژه در فرهنگسراها و محیط های فرهنگی به صورت تدریجی در این کلانشهر خبر داد.

مرتضی جعفری شنبه 17 مهرماه در شنبه 27 مهرماه در آیین اختتامیه پویش ملی نسل حسینی و مسابقه ملی کتابخوانی آیینه تمام نما بیان کرد: یک هم افزایی بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی فعال استان شکل گرفته که حاصل مشارکت سه نهاد اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما فارس و نهاد نمایندگی رهبری است.

او با بیان اینکه ویژه برنامه های ایام سوگواری و عزاداری ماه محرم امسال متفاوت از سال های گذشته برگزار شد، افزود: امسال نیز نگاه بهتری در حوزه فضاسازی در ایام سوگواری اتفاق افتاد و موفق شدیم ویژه برنامه های دهه اول محرم را با فضاسازی بهتر و اجرای برنامه های منسجم تر برگزار کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: در ایام سوگواری محرم و صفر بیش از 50 برنامه تعزیه خوانی در سراسر شهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اجرای برنامه های فرهنگی به شکل حضوری فراهم است

شرایط اجرای برنامه های فرهنگی به شکل حضوری فراهم است