مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-09پزشكي

کرونا 39 همدانی را در هفته گذشته به کام مرگ کشاند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مرگ 39بیمار کرونایی در هفته گذشته خبرداد و گفت: تعداد جان باختگان کرونایی در هفته گذشته در استان  همدان 39 نفر بوده است.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مرگ 39بیمار کرونایی در هفته گذشته خبرداد و گفت: تعداد جان باختگان کرونایی در هفته گذشته در استان  همدان 39 نفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، دکتر محمد طاهری اظهارکرد : بیشترین تعداد فوتی در چند روز گذشته مربوط به روز پنجشنبه 15 مهر ماه با 9 مورد بوده است و کمترین فوتی هم در روز چهار شنبه (14 مهر ماه) با دو مورد گزارش شده است .

وی یادآور شد: در چند روز گذشته تا به امروز تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ها که با علائم تنفسی همراه بودند در بخش عادی به هزار و 130 نفر و در بخش آی سی یو به 129 نفر بستری رسیده است .

طاهری افزود:بیشترین تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ها که با علائم تنفسی مشکوک همراه بودند در روز چهارشنبه با هزار و 169 نفر بوده که در بخش عادی 161 نفر و در بخش آی سی یو 15 نفر بستری شدند و حال 45 نفر را هم وخیم گزارش دادند.

وی خاطرنشان کرد : تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی در این هفت روز 2793 مورد اعلام شده است و حال 292 نفر هم وخیم گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 39 همدانی را در هفته گذشته به کام مرگ کشاند

کرونا 39 همدانی را در هفته گذشته به کام مرگ کشاند