مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-09پزشكي

آبی شدن کرونایی 2 شهرستان گیلان/احتمال شیوع موج بعدی کرونا در گیلان وجود دارد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آبی شدن دو شهرستان استان خبر داد و گفت: در حال حاضر همه شهرستان های استان گیلان در وضعیت زرد قرار داشته و دو شهرستان املش و رضوانشهر نیز آبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع درمان شرایط شیوع کرونا در گیلان رو به بهبود است ولی هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به این ویروس خطرناک وضعیت را تغییر دهد.

  وی با اشاره به فعال بودن ویروس کرونا در گیلان افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت 300 بیمار کرونایی در بیمارستان و مراکز درمانی گیلان بستری بوده و تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده همچنان دو رقمی است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در 24 ساعت گذشته 64 بیمار کرونایی در این استان شناسایی و 76 بیمار ابتلا به کووید19 نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

  مهرابیان با ابراز نگرانی از احتمال شیوع موج بعدی کرونا در گیلان گفت: در تعطیلات چند روز گذشته چندین بیش از 74 هزار خودرو وارد گیلان شدند که این امر موجی از نگرانی را در بین کادر درمان و مردمان گیلان بابت شیوع موج بعدی کرونا ایجاد شده است.

  وی با تاکید بر لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان توسط مردم تصریح کرد: علیرغم تسریع  روند تزریق واکسیناسیون در گیلان ولی رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی شدن کرونایی 2 شهرستان گیلان/احتمال شیوع موج بعدی کرونا در گیلان وجود دارد

آبی شدن کرونایی 2 شهرستان گیلان/احتمال شیوع موج بعدی کرونا در گیلان وجود دارد