مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-09سياسي

گلایه از بی قانونی در مسائل ترافیکی/ آمار متخلفان نگران کننده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از بی قانونی در مسائل ترافیکی گفت: گاه پلیس در شرایط سخت و در جاده های برف خیز توصیه به رعایت قوانین می کند ولی باز عده ای بی توجه هستند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: عالَمی که در آن زندگی می کنند از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بر مبنای یک قانون تدوین شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حرکت موجودات در عالم آفرینش نیز به سمت کمال است، بیان کرد: افرادی که از آنان به عنوان بزرگ و دانشمند نام برده می شود، کسانی هستند که بر اصول عقلی تسلط دارند و بر سخن و رفتار آنان بر اساس حکمت عملی و عقلی است.

عبادی با تأکید بر اینکه در زندگی بشری باید پایبند به قانون باشیم، ادامه داد: البته آشنایی انسان به قوانین نیاز به تعلیم و آموزش دارد که این رمز بین یک انسان وحشی تا انسان متمدن واقعی است.

وی با بیان اینکه باید نیروی انتظامی را در آشنا کردن مردم به قوانین و اجرا کردن قوانین یاری برسانیم، گفت: پیکره مردم ما نیروی انتظامی را یک نیروی مؤثر در رشد و کمال جامعه می دانند ولی در هر حال آمار متخلفین نیز نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بی قانونی در مسائل ترافیکی/ آمار متخلفان نگران کننده است

گلایه از بی قانونی در مسائل ترافیکی/ آمار متخلفان نگران کننده است