مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-09سياسي

نیروی انتظامی درتامین امنیت پایدارآذربایجان غربی نقشی برجسته دارد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان با وجود هزار کیلومتر مرز جزو پنج استان امن کشور بشمار می رود، گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت پایدار استان بسیاربرجسته است.

- ، محمدمهدی شهریاری صبح شنبه در صبحگاه انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، افزود: امنیت استان، امنیت کشور است.

این استان به لحاظ جایگاه مهمی که دارد خوشبختانه به لطف خدا و تلاش نیروهای جان برکف از امنیت لازم برخوردار است.

وی به تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا در ادامه دشمنی های خود درصدد هستند تا دو کشور برادر و همسایه را وارد چالش سازند که به لطف بیداری دو کشور این دسیسه نیز راه بجایی نخواهد برد.

استاندار آذربایجان غربی وحدت، مشارکت مردمی و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی را خنثی کننده نقشه های دشمنان دانست و تصریح کرد: با وجود همبستگی موجود در استان دستاوردهای خوبی در مسیر توسعه پایدار استان تحقق یافته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: کارکنان نیروی انتظامی، روحیه و مسائل اخلاقی و معنوی را در وجود خود تقویت کنند تا زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم در این جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی درتامین امنیت پایدارآذربایجان غربی نقشی برجسته دارد

نیروی انتظامی درتامین امنیت پایدارآذربایجان غربی نقشی برجسته دارد