مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-09اجتماعي

256 هزار هکتار اراضی ملی استان سمنان سند دار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با تلاش های صورت گرفته برای 256 هزار هکتار از اراضی ملی استان واقع در شهرستان دامغان سند دریافت شده است.

- جعفر مرادی حقیقی در حاشیه جلسه بررسی آخرین روند سند دار شدن اراضی ملی شهرستان دامغان و در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به سند دار شدن 36 پلاک اراضی ملی در سطح استان سمنان واقع در شهرستان دامغان، تاکید کرد: این تعداد سند برای 256 هزار هکتار از اراضی ملی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد پلاک سند دار تک برگی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان طی شش ماه صادر شده است، افزود: سند دار شدن اراضی ملی تحت پوشش شهرستان دامغان در راستای اجرای طرح حدنگاری بوده که تاکنون برای 857 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان سند تک برگی صادر شد.

صدور اسناد کاداستر مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه عرصه های منابع طبیعی شهرستان دامغان یک میلیون و 295 هزار و 19 هکتار برآورد شده است، تاکید کرد: این میزان 13.

8 درصد از عرصه های منابع طبیعی استان سمنان را تشکیل می دهد.

مرادی حقیقی بیان کرد: پیشگیری از سو استفاده زمین خواران؛ اعمال مدیریت دقیق و درست بر عرصه های منابع طبیعی و آمایش سرزمینی از جمله اهداف صدور سند و کاداستر برای اراضی ملی در سراسر استان سمنان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 هزار هکتار اراضی ملی استان سمنان سند دار شد

256 هزار هکتار اراضی ملی استان سمنان سند دار شد