مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-09اقتصادي

همدلی بهزیستی گراش با توزیع260 بسته لوازم التحریر بین مددجویان


رییس اداره بهزیستی گراش از توریع 260 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مددجوی این شهرستان خبر داد.

- خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در راستای حمایت تحصیلی از دانش آموزان تحت حمایت اداره بهزیستی گراش تعداد 260 بسته لوازم التحریر در قالب پویش مهر همدلی به ارزش هر بسته 150 هزار تومان در بین دانش آموزانی که خود و یا والدین آنهاد تحت حمایت این نهاد هستند، توزیع شد.

وی افزود: این اقلام شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش جمعاً 390 میلیون ریال در قالب پویش مهر همدلی و از طریق مساعدت خیرین و همچنین با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان گراش بمنظور حل گوشه ای از مشکلات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش تهیه و توزیع شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گراش تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 70 نفر دانش آموز دارای معلولیت، 170 نفر دانش آموز دارای سرپرست معلول و 80 نفر دانش آموز متعلق به زنان سرپرست خانوار و سرپرست از کار افتاده تحت حمایت اداره بهزیستی گراش هستند که با احتساب آماری جمعیتی 320 نفره را تشکیل می دهند.

غلامی با بیان اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد، یادآور شد: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار متأثر از کرونا و هزینه های بسیار بالای تهیه لوازم التحریر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی بهزیستی گراش با توزیع260 بسته لوازم التحریر بین مددجویان

همدلی بهزیستی گراش با توزیع260 بسته لوازم التحریر بین مددجویان