مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-08سياسي

شیخ الخزعلی: نتایج انتخابات عراق نشان می دهد اراده مردم بر ماندن الحشد الشعبی است


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق نتیجه انتخابات این کشور به دنیا نشان خواهد داد که اراده ملت عراق بر ماندن الحشد الشعبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد نتایج انتخابات عراق به دنیا نشان می دهد که اراده مردمی بر ماندن الحشد الشعبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد ، شیخ الخزعلی در جشنواره انتخاباتی ائتلاف الفتح در منطقه الکرخ بغداد گفت: نتیجه انتخابات نشان خواهد داد و به همه دنیا روشن خواهد کرد که اراده ملت عراق بر ماندن الحشد الشعبی است.

وی افزود: خواسته ملت عراق پیروزی نامزدهایی است که به معتقدند الحشد الشعبی باید قوی باقی بماند و انحلال، ادغام یا تضعیف آن جایز نیست.

ااخزعلی تاکید کرد: الحشد الشعبی و همه عراق پشت رهبران خود و در یک میدان در برابر دخالت های آمریکا هستند و هر گونه طرحی برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی را رد می کنند.

او افزود: ملت عراق بار دیگر پشتیبان نهاد مقدس الحشد الشعبی است و میلیون ها نفر از این مردم در همه استان های عراق با لبیک به ندای مرجعیت عالیقدر دینی مشارکت گسترده، آگاهانه و مسئولانه در انتخابات خواهند داشت و به سازشکاران و کسانی که خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و کسانی که خواهان ماندن نظامیان اشغالگر آمریکایی یا انح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ الخزعلی: نتایج انتخابات عراق نشان می دهد اراده مردم بر ماندن الحشد الشعبی است

شیخ الخزعلی: نتایج انتخابات عراق نشان می دهد اراده مردم بر ماندن الحشد الشعبی است