مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-08سياسي

موقوفات باید مناسب شرایط فعلی باشد/ ثبت 8 وقف جدید در شهرضا از سال 99 تاکنون


امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه موقوفات باید مناسب شرایط فعلی باشد، گفت: از سال 99 تاکنون 8 وقف جدید در شهرضا در حوزه های مختلف به ثبت رسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرضا با اشاره به روز جهانی کودک اظهار داشت: کودک آزاری ها و کودک کشی ها و سکوت مجامع بین المللی را هم دیدیم اما اسلام برای کودک ارزش قائل است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دهه وقف افزود: 27 ماه صفر روز وقف بود، در اسلام نخستین وقف کننده حضرت محمد(ص) بودند، وقف نامه های حضرت علی(ع) در تاریخ ثبت است و امام حسن(ع) متولی امور اوقاف بودند.

وی با بیان اینکه وقف یک سنت حسنه و یک خیر ماندگار است، گفت: از سال 99 تاکنون 8 وقف جدید در شهرضا در حوزه های مختلف به ثبت رسیده است، امروز صورت وقف ها باید به روز باشد، امروز نیازهای بسیاری در جامعه است و باید احصا شود، مردم برای وقف از کارشناسان دینی مشاوره بگیرند و ملاحظه نیاز جامعه در وقف در نظر گرفته شود، در عرصه پزشکی امروز نیازهای بسیاری داریم.

موسوی با اشاره به وقف های مشارکتی بیان کرد: دانش آموزان یک مدرسه به صورت مشارکتی برای خرید یک وسیله در آزمایشگاه سهمی را می گذارند و آن ابزار را می خرند، همین وسیله وقف آزمایشگاه می شود؛ بسیاری از موقوفات بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات باید مناسب شرایط فعلی باشد/ ثبت 8 وقف جدید در شهرضا از سال 99 تاکنون

موقوفات باید مناسب شرایط فعلی باشد/ ثبت 8 وقف جدید در شهرضا از سال 99 تاکنون