مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-08سياسي

ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار/ برخی امنیت را گدایی می کنند


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار و مستقل است، گفت: تقویت زیرساخت های امنیت پایدار یکی از مهمترین مولفه هایی است که رهبری نیز به آن اشاره دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره گفتمان سازی برای خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا، ابراز کرد: هر کجا آمریکایی ها حضور داشتند جز تخریب، کشتار و مرگ چیز دیگری بر جای نگذاشته اند.

وی با بیان اینکه 20 سال حضور آمریکا در افغانستان وضعیت فلاکت بار را برای مردم به جای گذاشته که امروز شاهد هستیم، افزود: امروز بعد از دو دهه کشور به دست طالبان افتاده و تمام کشور افغانستان تخریب شده است از سوی دیگر در 20 سال حضور آمریکا در افغانستان، قاچاق و کشت مواد مخدر افزایش یافت و اعتیاد و ویرانی برای این کشور بر جای ماند.

امام جمعه مهدی شهر بیان کرد: آمریکا با سلاح حقوق بشر وارد کشوری می شود و مدت ها منابع آن را به غارت می برد لذا گفتمان سازی خروج آمریکا مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی می بایست مطالبه عمومی همه مردم باشد.

بارانی با بیان اینکه دومین موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت است، گفت: امنیت دو گونه دارد نخست امنیتی گدایی و عار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار/ برخی امنیت را گدایی می کنند

ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار/ برخی امنیت را گدایی می کنند