مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-07سياسي

استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وقف در رده بسیار پایینی قرار دارد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وقف در رده بسیار پایینی قرار دارد که نیازمند یک حرکت جدی و جهادی در زمینه ترویج فرهنگ وقف هستیم تا آیندگان از برکات بی پایان این سنت حسنه و چشمه همیشه جوشان استفاده کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وقف در رده بسیار پایینی قرار دارد که نیازمند یک حرکت جدی و جهادی در زمینه ترویج فرهنگ وقف هستیم تا آیندگان از برکات بی پایان این سنت حسنه و چشمه همیشه جوشان استفاده کنند.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در نشست تخصصی وقف با جمعی از مهندسان با اشاره به اینکه، در آموزه های دینی ما فرهنگ وقف بالاترین نوع احسان و نفاق است، افزود: تمام نیازها و گرفتاری های جامعه با سنت حسنه وقف و ترویج این فرهنگ در جامعه قابل حل است که لازم است در این زمینه جهت مشارکت مردم اقشار مختلف بالاخص جامعه علمی و فرهنگی جامعه برای فرهنگ سازی این سنت حسنه و ماندگار تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ضمن تبیین فلسفه و ضرورت‏ های پرداختن به فرهنگ وقف در جوامع مختلف، اظهار کرد: وقف در تمامی ادیان الهی وجود دارد و همین نشان دهنده اهمیت وقف در زندگی بشر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وقف در رده بسیار پایینی قرار دارد

استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وقف در رده بسیار پایینی قرار دارد