مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-07سياسي

توسعه مفهوم خادمیاری با هدف محرومیت زدایی است


مسئول دبیرخانه کانون های خدمات رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: 30 کانون عمومی در سطح استان با هدف محرومیت زدایی در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

- حجت الاسلام ابراهیم حجت پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سالیان سال مردم آرزوی خادمی برای امام رضا(ع) را داشتند که این فرصت تنها برای مجاورین حضرت محقق می شد که توفیق داشتند در قالب خادم یا خادم یار خدمت کنند.

اما طرح خادمیار که از ابتدا به عنوان طرح خادم یاور مطرح شده بود از دهه 70 قوت مجدد گرفت و دامنه اش به کل استان های سراسر کشور کشیده شد.

مسئول دبیرخانه کانون های خدمات رضوی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روال کار به این صورت بود که هرکس با توجه به تخصصی که دارد به عنوان خادم و نماینده امام رضا(ع) از مردم و شهر استانش گره گشایی کند، افزود: لذا افراد مطابق سازماندهی که دارند ابتدا گزینش می شوند سپس کد خادمیاری دریافت می کنند و بعد فعالیت خود را آغاز می کنند که مطابق فعالیت هایشان امتیازاتی برایشان در نظر گرفته می شود و طبق امتیازاتشان خدمت در حرم امام رئوف برایشان ایجاد می شود.

وی افزود: برش خیلی کوچکی از خادم امام رضا (ع) بر عهده دبیرخانه است و هر انسان دلسوخته اهل بیت(ع) هر کاری را در هرجای عالم به نیت امام رضا(ع) انجام دهد خادم الرضا محسوب می شود پس نه تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مفهوم خادمیاری با هدف محرومیت زدایی است

توسعه مفهوم خادمیاری با هدف محرومیت زدایی است