مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-07اقتصادي

حمایت از مزارع پرورشی با آبزی پروری قراردادی


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: آبزی پروری قراردادی در دستور کار شیلات استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، قاسم جعفروند در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی می شود با اجرای طرح آبزی پروری قراردادی تولید آبزیان در استان افزایش یابد اظهار داشت: انعقاد این قراردادها میان مزارع داخلی پرورش ماهی قزل آلا و تشکل ها، کارخانجات  و موسسات پسین و پیشین قبل و بعد از تولید و بازرگانان انجام خواهد شد که مبتنی بر شیوه تعامل طرفین است.

وی با بیان اینکه در آبزی پروری قراردادی، تکلیف فروش قبل از پرورش ماهی مشخص می شود، اذعان داشت: از مزیت های آبزی پروری قراردادی این است که ماهی با کیفیت، کمیت، سایزبندی و نکات فنی مورد درخواست بازار، پرورش می یابد و در زمان تعیین شده محصول تولیدی را تامین می کند و پرورش دهنده هم از فروش حجم مشخصی از محصول خود با قیمت تثبیت شده و در یک دوره زمانی معین اطمینان پیدا می کند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان گفت: این شیوه تولید و فروش به بعضی از مزارع پرورشی که ظرفیت خالی دارند و یا به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی، غیر فعال هستند کمک می نماید  وارد عرصه تولید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مزارع پرورشی با آبزی پروری قراردادی

حمایت از مزارع پرورشی با آبزی پروری قراردادی