مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-07اقتصادي

شرکت نفت فلات قاره ایران باید با حداکثر ظرفیت تولید کند


انتظار داریم تولید در شرکت نفت فلات قاره ایران درحداکثر ظرفیت صورت گیرد، چراکه بازیابی تولید دراین شرکت کار آسانی نیست و تولید حداکثری در این شرکت ضرورت دارد.

- به نقل از وزارت نفت، محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (14 مهرماه) در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت نفت فلات قاره ایران، با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات بیشتر، نیازمند سرمایه بری و هزینه کرد بیشتر است و هزینه تولید در نفت فلات قاره نیز به دلیل ماهیت فراساحلی آن بیش از خشکی است، بنابراین مهار هزینه ها و توجه به اقتصاد طرح ها در این شرکت باید دوچندان مورد توجه قرار گیرد.

تأکید بر توسعه میدان های مشترک وی ادامه داد: درباره توسعه میدان های کمتر توسعه یافته و میدان های توسعه نیافته خلیج فارس به ویژه توسعه و نگهداشت توان تولید میدان های مشترک باید برنامه ریزی مدونی انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه سودآوری و ثروت آفرینی حداکثری باید در همه مراحل کار به ویژه در بحث افزایش تولید و افزایش ضریب بازیافت به عنوان ملاک اصلی مدنظر باشد، بر لزوم اتخاذ و پیگیری راهبردی مشخص برای توسعه میدان ها در خلیج فارس تأکید کرد و گفت: همین جا قول می دهیم شرکت ملی نفت ایران از منابع قابل دسترس و دیگر منابع موجود در کشور با اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت فلات قاره ایران باید با حداکثر ظرفیت تولید کند

شرکت نفت فلات قاره ایران باید با حداکثر ظرفیت تولید کند