مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-06سياسي

طرفین مذاکره برجام به تعهدات خود پایبند باشند


حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه با طرف روس در باره مسائل برجام با هم توافق داشتیم گفت: امیدواریم در آینده نزدیک طرف های مذاکرات وین در روی میزمذاکره به تعهدات خود پایبند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا حسین امیر عبداللهیان شامگاه چهارشنبه در پایان سفر خود به مسکو در گفتگو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما با بیان اینکه درباره نحوه بازگشت به مذاکرات وین و نحوه همکاری با آژانس انرژی بین المللی انرژی اتمی با طرف روس مذاکراتی داشتیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مرد عمل واقعی برای مذاکره است و امیدواریم در آینده نزدیک طرف های مقابل ما به همه تعهدات خود برگرددند و تردید نکنند.

وی گفت: چنانچه همه طرف ها به تعهداتشان پایبند باشند و برای ملت ایران قابل راستی آزمایی باشد ایران نیز پایبندی خود به تعهدات و مذاکرات را همانطور که در گذشته نشان داده است در آینده هم نشان خواهد داد.

مسیر گفتگو برای حل سوتفاهمات قفقاز جنوبیوزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین به مذاکرات با طرف روس در باره حضور تروریست ها و صهیونیست ها درقفقار جنوبی اشاره کرد و گفت: تحرکات بیگانگان، صهیونیست ها و تروریست ها در منطقه قفقاز جنوبی دشواری هایی را برای همسایگان خوب ما ارمنستان و جمهوری آذربایجان ببار می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفین مذاکره برجام به تعهدات خود پایبند باشند

طرفین مذاکره برجام به تعهدات خود پایبند باشند