مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-06فرهنگي

جزییات نخستین جشنواره بین منطقه ای «ادبیات کهن» در رفسنجان اعلام شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: نخستین جشنواره بین منطقه ای «ادبیات کهن» با مشارکت 6 استان شامل استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، - جزییات نخستین جشنواره بین منطقه ای ادبیات کهن در رفسنجان اعلام شد ایسنا/کرمان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: نخستین جشنواره بین منطقه ای ادبیات کهن با مشارکت 6 استان شامل استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس در بهمن ماه امسال در رفسنجان برگزار می شود و سال آینده رویداد را در سطح ملی و سال بعد از آن هم به صورت بین المللی خواهیم داشت و رفسنجان خاستگاه اصلی تئاتر ایرانی خواهد بود.

ایمان محمدآبادی شامگاه 14 مهرماه در نشست خبری با تسلیت شهادت حضرت امام رضا(علیه السلام) اظهار کرد: سه سال متوالی میزبان رویداد بزرگ سینمایی هستیم.

در سال 98 اولین جشنواره کودک و نوجوان، سال گذشته جشنواره فیلم فجر در رفسنجان برگزار شد و امسال هم سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را از 16 تا 20 مهرماه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این ایام 12 فیلم جشنواره اکران می شود و کودکان و نوجوانان رفسنجانی می توانند به صورت حضوری از این رویداد دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نخستین جشنواره بین منطقه ای «ادبیات کهن» در رفسنجان اعلام شد

جزییات نخستین جشنواره بین منطقه ای «ادبیات کهن» در رفسنجان اعلام شد