مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-06اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان شمالی/ پیش بینی دمای صفر درجه


کارشناس هواشناسی خراسان شمالی گفت: از صبح یکشنبه 8 تا 10 درجه سانتی گراد کاهش دما خواهیم داشت و کشاورزان،باغداران و گلخانه دارن برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا عظیم زاده در گفت وگو اظهار کرد: طبق آخرین بررسی در مرکز پیش بینی، جوی نسبتا ناپایدار تا اوایل هفته آینده در استان انتظار داریم.

وی گفت: طی این مدت هم پدیده غالب ابرناکی آسمان خواهد بود و ارتفاعات را مه آلود پیش بینی می شود.

ک این ارشناس هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه از اواخر وقت امشب تا اواسط روز جمعه بارش پراکنده باران بیشتر برای مناطق شمال غرب و بخش های از غرب استان خواهد بود، افزود: این بارش ها بیشتر در شهرستان های رازوجرگلان، مانه وسملقان و شمال شهرستان های گرمه و جاجرم خواهد بود و در سایر نقاط استان بارش خفیف و پراکنده باران را با احتمال کمتر خواهیم داشت.

وی گفت: افزایش وزش باد برای نوار جنوبی استان پیش بینی شده است که شدت وزش باد در شهرستان های گرمه و جاجرم گاهی شدید خواهد بود.

عظیم زاده ادامه داد: از نظر دمایی همراه با نفوذ جریانات هوای سرد شمالی به تدریج تا صبح یکشنبه 8 تا 10 سانتی گراد کاهش دما خواهیم داشت و برای صبح یکشنبه در مناطق سردسیر نیمه شرقی استان دما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان شمالی/ پیش بینی دمای صفر درجه

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان شمالی/ پیش بینی دمای صفر درجه