مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-06سياسي

استقلال و بیان واقعیت ها و نقدهای منصفانه رسالت اصلی رسانه است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به نقش مهم رسانه در پیشرفت های معنوی جامعه، گفت: مستقل بودن و بیان واقعیت ها و نقدهای منصافه رسالت اصلی رسانه است.

- ، آیت الله رضا رمضانی عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای بسیج رسانه گیلان با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: برای تقویت جامعه به لحاظ فرهنگی باید به حوزه اخلاق توجه و از سیره زندگی پیامبران و ائمه اطهار به خوبی بهره مند شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات موجود در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: در دولت جدید باید به مشکلات موجود در هر سازمانی رسیدگی و حل شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیمه خبرنگاران را جز حداقل ترین حق خبرنگاران دانست و بیان کرد: بیمه خبرنگاران از حداقل ترین حق خبرنگاران است که باید به آن توجه شود لذا تلاش مجلس و دولت در حل مشکل خبرنگاران می تواند بسیار مؤثر باشد.

آیت الله رمضانی با اشاره به نقش مؤثر فضای مجازی و رسانه در پیشرفت های معنوی جامعه، تصریح کرد: در حوزه رسانه و به لحاظ سخت افزاری پیشرفت های خوبی داشته ایم.

وی نقش رسانه را در تبیین و رفع شبهات دین بسیار مؤثر دانست و افزود: رسانه برای تبیین دین و رفع شبهات و پاسخ گویی به سوالات بهترین شرایط را داشته و باید از این ظرفیت بهتر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و بیان واقعیت ها و نقدهای منصفانه رسالت اصلی رسانه است

استقلال و بیان واقعیت ها و نقدهای منصفانه رسالت اصلی رسانه است