مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-06اقتصادي

احداث 8 بیمارستان طی 2 ماه توسط ارتش


مجری طرح محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از اقدامات این یگان در بحران کرونا گفت: ارتش به خود می بالد که توانسته طی دو ماه هشت بیمارستان ویژه بیماران حاد تنفسی را در سراسر کشور به بهره برداری برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز در مراسم افتتاح پروژه های عام المنفعه و محرومیت زدایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش از ابتدای امسال تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان در حوزه مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی در استان های مختلف هزینه کرده است.

  فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به احداث دو بیمارستان تنفسی دائمی در سیستان و بلوچستان و اهدای تعدادی زیادی دستگاه اکسیژن توسط ارتش بیان کرد: اقداماتی نیز در حوزه رفع مشکلات آب در سیستان و بلوچستان توسط ارتش انجام شد.

  وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در طول دو ماه تعداد هشت بیمارستان بزرگ ویژه بیماران حاد تنفسی با یکصد میلیارد تومان احداث کرد که یکی از آن ها در رشت بود، گفت: بیش از یکصد هزار اقلام بهداشتی در ابتدای بحران کرونا در اختیار مردم قرار گرفته است.

  مدیر طرح های محرومیت زدایی نیروی محوری ارتش همچنین بع نوسازی و تجهیز ده ها مسجد و اماکن فرهنگی توسط ارتش جمهوری اسلامی در گیلان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8 بیمارستان طی 2 ماه توسط ارتش

احداث 8 بیمارستان طی 2 ماه توسط ارتش