مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-06اقتصادي

راه اندازی بانک طنز در رادیو


شهر فرنگ در فصل جدید با گسترش تعامل با مخاطبان از طریق سامانه هدهد لطیفه ها و خاطرات ارسالی مخاطبان را با نام خودشان و اجرای بازیگران طنز پخش می کند.

- شهر فرنگ در فصل جدید با گسترش تعامل با مخاطبان از طریق سامانه هدهد لطیفه ها و خاطرات ارسالی مخاطبان را با نام خودشان و اجرای بازیگران طنز پخش می کند.

مدیر شبکه رادیو صبا ضمن تشریح برنامه های پاییزی این شبکه از رونمایی قالب جدید سایت رادیو صبا و راه اندازی بانک طنز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، حمیدرضا افتخاری، مدیر شبکه رادیویی صبا همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول، ویژه برنامه های این شبکه در فصل پاییز را اعلام کرد و از تغییرات و به روز شدن تعدادی از برنامه ها خبر داد.

افتخاری در توضیح برنامه های جدید این شبکه در فصل پاییز گفت: همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول و همچنین آغاز فصل پاییز، تغییراتی در جدول پخش برنامه های شبکه صورت می گیرد که مهمترین آن اضافه شدن برنامه های جدید است.

با توجه به بررسی نتایج ارزیابی برنامه های روی آنتن در فصل تابستان، تعدادی از این برنامه ها با توجه به نمره ارزیابی یا تناسب آنها با فصل از جدول پخش شبکه حذف و برنامه های جدید جایگزین آنها می شوند که این تغییرات در دو بازده زمانی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک طنز در رادیو

راه اندازی بانک طنز در رادیو