مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-06سياسي

زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در لرستان ضعیف است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود 48 منطقه آسیب‎پذیر در استان، ارائه خدمات فرهنگی در این مناطق را ضروری دانست و گفت: زیرساخت فرهنگی و اجتماعی در این استان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود 48 منطقه آسیب‎پذیر در استان، ارائه خدمات فرهنگی در این مناطق را ضروری دانست و گفت: زیرساخت فرهنگی و اجتماعی در این استان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز، 14 مهر در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در خرم‎آباد انجام گرفت، با اشاره به وجود 48 منطقه آسیب‎پذیر در لرستان که جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر را در خود جای داده است، ارائه خدمات فرهنگی در مناطق آسیب‎پذیر و حاشیه‎ای را ضروری دانست.

وی بیان کرد: زیرساخت فرهنگی و اجتماعی در لرستان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید در همه جا دیده شود.

امام جمعه خرم آباد به اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی در دهه غدیر در یازده محله خرم‎آباد و بهره مندی 4 هزار نفر از این برنامه ها اشاره کرد و افزود: برای اجرای برنامه های موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در لرستان ضعیف است

زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در لرستان ضعیف است