مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-06ورزشي

هدف شایعه سازان تخریب بواشه است/تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منحل نشده است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس به تشریح جزییات نامه فرمانداری مبنی بر مشکل قانونی تیمداری حرفه ای شهرداری بندرعباس پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس به تشریح جزییات نامه فرمانداری مبنی بر مشکل قانونی تیمداری حرفه ای شهرداری بندرعباس پرداخت.

اسماعیل بواشه در گفت و گو با ایسنا، با رد شایعات و تخریب های اخیر مبنی مخالفتش با تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال و ارسال نامه به فرمانداری برای فروپاشی این تیم ورزشی، افزود: بنده از همان ابتدای ورودم به شورای شهر با تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال موافق بوده و هستم.

وی با بیان اینکه گرچه همواره به نوع تیمداری و ساختار تشکیلاتی آن انتقاد داشته و دارم، اظهار کرد: همواره بر سر استفاده از نیروهای توانمند، کارآمد و قابل بومی در تیم شهرداری بندرعباس چه در رأس مدیریت چه کادرفنی و چه بازیکن اصرار داشته و دارم.

بواشه با اشاره به برخی شاعیات در فضای مجازی و تخریب ها مبنی بر تلاشش برای انحلال تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: در ابتدا برخی از اعضای شورای شهر موضوع انتقال تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس به شرکت صنایع پشتیبان و فولاد هرمزگان را مطرح کردند که برای استفاده از نظرات کارشناسی و نگاه تخصصی به این موضوع، دستور کار جلسه کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شایعه سازان تخریب بواشه است/تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منحل نشده است

هدف شایعه سازان تخریب بواشه است/تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منحل نشده است