مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-06سياسي

دبیرکل النجباء: مشارکت گسترده در انتخابات، ضروری است/ 15 ویژگی نامزد اصلح


دبیرکل جنبش مقاومت النجباء در عراق مشارکت گسترده مردم عراق در انتخابات پارلمانی را ضروری دانست و برای کاندیداهای شایسته، 15 شاخص برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی النجباء، امروز (چهارشنبه)، در آستانه انتخابات پارلمانی عراق بیانیه ای صادر و خروجی صندوق های رأی را حساس و سرنوشت ساز توصیف کرد.

اکرم الکعبی با تاکید بر اصول و مبانی النجباء، رویکرد این جنبش مبنی بر عدم معرفی مستقیم یا غیرمستقیم کاندیداهای انتخاباتی را ثابت خواند و خاطرنشان کرد: ما می خواهیم شهروندانی در کنار ملت خود باقی بمانیم و شریک درد و رنج آنان، و همچنین صدای راستین مردم باشیم.

وی با اشاره به انتقادات جنبش متبوع خود از قانون اساسی و نظام سیاسی که توسط اشغالگران پایه گذاری شده است، در عین حال تصریح کرد: اما مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مهم می دانیم، تا به واسطه انتخاب افراد صالح، تلاشی در راستای تغییر حقیقی صورت بگیرد.

 دبیرکل النجباء وجود نظام سیاسی صالح که به ملت خدمت کرده، حاکمیت کشور را صیانت و آزادی را محقق کند، ضروری برشمرد و افزود: تلاش ما برای قرار گرفتن نظام سیاسی کشور در دست افرادی خبره و کارشناس که مصالح عامه مردم را بر منافع شخصی خود مقدم کنند، در همین راستا بوده و این هدف جز با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل النجباء: مشارکت گسترده در انتخابات، ضروری است/ 15 ویژگی نامزد اصلح

دبیرکل النجباء: مشارکت گسترده در انتخابات، ضروری است/ 15 ویژگی نامزد اصلح