مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-06دانش

آموزش مقاله نویسی از جستجو تا چاپ مقاله در مجلات ISI


انجمن های علمی دانشجویی برنامه ریزی درسی و مدیریت آموزشی معاونت فرهنگی اجتماعی و کلینیک مشاوره و روان شناسی دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه «مقاله نویسی از جستجو تا چاپ مقاله در مجلات ISI» را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی برنامه ریزی درسی و مدیریت آموزشی معاونت فرهنگی اجتماعی و کلینیک مشاوره و روان شناسی دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه مقاله نویسی از جستجو تا چاپ مقاله در مجلات ISI را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجویان ایسنا، جستجوی موثر ، انتخاب موضوع پژوهش به کمک نرم افزارهای موثر ، آموزش نورم افزار منبع نویسی mendeley ، آموزش نرم افزار DT search ، آشنایی با نرم افزارهای بهبوددهنده نگارش انگلیسی ، آشنایی با انواع مقالات ، آشنایی با اجزای ضروری یک مقاله ، اصول اخلاقی پژوهش در نگارش مقاله ، چگونگی مجله مناسب برای ارسال مقاله ، چگونگی ارسال مقاله برای مجلات و چگونگی پاسخ دهی به تصحیحات داوران از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

این برنامه با تدریس دکتر عباس عبداللهی ـ عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه الزهرا (س)، روز پنج شنبه و جمعه 15 و 16 مهر، ساعت ساعت 8:30 الی 12، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مقاله نویسی از جستجو تا چاپ مقاله در مجلات ISI

آموزش مقاله نویسی از جستجو تا چاپ مقاله در مجلات ISI