مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-06سياسي

درخواست رییس سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان جهانی مالکیت معنوی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تقاضا کرد که امکان دسترسی رایگان ایران به دیتابیس های تجاری جستجوی اختراعات و نیز امکان استفاده از سیستم DAS جهت تسریع در رسیدگی به اظهارنامه های اختراع فراهم گردد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تقاضا کرد که امکان دسترسی رایگان ایران به دیتابیس های تجاری جستجوی اختراعات و نیز امکان استفاده از سیستم DAS جهت تسریع در رسیدگی به اظهارنامه های اختراع فراهم گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان در نشست مشترک با دارن تانگ، مدیرکل وایپو (سازمان جهانی مالکیت معنوی) ضمن ابراز امیدواری از تداوم همکاری مشترک ایران و وایپو در طول مدت مسئولیت مدیرکل جدید، گفت: ایران در حوزه مالکیت معنوی جزو کشورهای برتر بوده و بر اساس آمار منتشر شده وایپو طی سال­های اخیر در رتبه ­های بالای رده ­بندی کشورهای جهان به لحاظ ثبت اظهارنامه قرار دارد که به نسبت تولید ناخالص ملی و برابری قدرت خرید، موفقیت چشم گیری به شمار می رود.

وی افزود: ما همچنین از زیرساخت های قانونی لازم برای حمایت از این گونه حقوق برخوردار هستیم و اخیراً نیز نسبت به اصلاح و به روزرسانی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان جهانی مالکیت معنوی

درخواست رییس سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان جهانی مالکیت معنوی