مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-06اجتماعي

تیمار و رهاسازی یک فرد شاه بوف در منطقه حفاظت شده گنو بندرعباس


طی مشارکت باغ پرندگان بندرعباس با اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و همچنین همراهی انجمن حمایت از پرندگان پربان، یک فرد شاه بوف آسیب دیده پس از طی مراحل درمان در طبیعت رهاسازی شد.

- ایسنا/هرمزگان طی مشارکت باغ پرندگان بندرعباس با اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و همچنین همراهی انجمن حمایت از پرندگان پربان، یک فرد شاه بوف آسیب دیده پس از طی مراحل درمان در طبیعت رهاسازی شد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: یکی از سیاست های سازمان در راه اندازی باغ پرندگان، حمایت از گونه های آسیب دیده است.

مصطفی خادم افزود: در همین راستا، طی روزهای اخیر یک فرد شاف بوف پس از حدود سه ماه تیمار و نگهداری، با همراهی انجمن حمایت از پرندگان پربان، به دامان طبیعت برگردانده شد.

وی با قدردانی از حمایت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان، گفت: این پرنده در زمان تحویل از ناحیه یک بال دچار آسیب و دارای ضعف جسمانی بود که با تلاش صورت گرفته، در طبیعت رهاسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاه بوف 66 تا 70 سانتی متر طول(بال) دارد و از لحاظ جثه بزرگترین گونه جغد خاورمیانه است.

گوشپرهای این جغد که بسیار بلند است در زمان استراحت به صورت آویخته در می آید و چشم های درشت و نارنجی و پاهای پوشیده از پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمار و رهاسازی یک فرد شاه بوف در منطقه حفاظت شده گنو بندرعباس

تیمار و رهاسازی یک فرد شاه بوف در منطقه حفاظت شده گنو بندرعباس