مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-06اقتصادي

آماده سازی مرسولات قراردادی پرترافیک در کمترین زمان فراهم شد


مدیرکل مهندسی عملیات پستی و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد مرکز تجزیه و مبادلات خلیج فارس تهران با حداقل ظرفیت پردازش و رهسپاری 25هزار مرسوله در روز، - مدیرکل مهندسی عملیات پستی و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد مرکز تجزیه و مبادلات خلیج فارس تهران با حداقل ظرفیت پردازش و رهسپاری 25هزار مرسوله در روز، بیان کرد: با راه اندازی این مرکز هوشمند، امکان آماده سازی مرسولات قراردادی پرترافیک در کمترین زمان ممکن فراهم شده است.

   محسن وطن پرست در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر ماهیت فعالیت شرکت ملی پست با توسعه شبکه های اجتماعی و تجهیزات ارتباطی در سال های اخیر، اظهار کرد: گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی افزایش یافته و نیاز مشتریان از ارسال نامه های کاغذی به ارسال بسته و امانت تغییر پیدا کرده است.

وی با اعلام رشد 54 درصدی ترافیک سرویس تجارت الکترونیک در سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از راه اندازی سامانه جامع تجارت الکترونیک شرکت پست و افتتاح آن در روزهای آینده خبر داد.

مدیرکل مهندسی عملیات پستی و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با بیان اینکه اقبال مردم به خرید و فروش اینترنتی بیشتر از قبل شده، تصریح کرد: با توجه به شیوع همه گیری و تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا برای ماندن در خانه، فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مرسولات قراردادی پرترافیک در کمترین زمان فراهم شد

آماده سازی مرسولات قراردادی پرترافیک در کمترین زمان فراهم شد