مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-06اقتصادي

امروز بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است


به مناسبت روز تهران، بازدید رایگان از 7موزه، وقایع نگاری یکصد سال اخیر، برگزاری تور دوچرخه سواری و برنامه های متنوع دیگر با محوریت ماه های محرم و صفر در حال انجام است.

- ، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در تشریح ویژه برنامه های هفته تهران که امسال با عنوان یک قرن تهران نامگذاری شده است؛ افزود: با توجه به اینکه حدود 4 کیلومتر از حصار ناصری و بافت تاریخی تهران قدیم در منطقه 11 قرار دارد؛ در هفته تهران برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان به تهیه و تولید قصه های تهران با عنوان یک قرن تهران 1400-1300 اشاره کرد.

آبادیان ادامه داد: این تولیدات شامل رویدادها و اتفاقات تاریخی با موضوع تکایا، حسینیه ها و مراکز مذهبی، تاریخی و قدیمی است که به روایتگری استاد تهران شناس نصراله حدادی با محوریت ماه محرم و صفر تهیه شده است.

آبادیان درباره بخش دیگری از برنامه های هفته تهران بیان کرد: تهیه وقایع نگاری یکصد سال اخیر در منطقه 11 به صورت تیزر، کلیپ، موشن گرافی و انتشار در فضای مجازی، هماهنگی با موزه های حکمت و فلسفه، دخانیات، مقدم، ثبت احوال، موزه قرآن، موزه روان پزشکی و موزه جنگ (عمارت تیمورتاش) برای بازدید عموم به صورت رایگان، تهیه فیلم معرفی اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری و انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با عنوان گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است

امروز بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است