مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-06فرهنگي

هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان مشخص شدند


دبیر سی سومین جشنواره تئاتر هرمزگان طی احکامی جداگانه فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضا زارعی را به عنوان هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی منصوب کرد.

- ایسنا/هرمزگان دبیر سی سومین جشنواره تئاتر هرمزگان طی احکامی جداگانه "فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضا زارعی" را به عنوان هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی منصوب کرد.

حسین کریمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان هرمزگان نیز در نیمه دوم آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضازارعی اعضای هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را تشکیل می دهند، تصریح کرد: مجید سرنی زاده، متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی که در سال های اخیر پژوهش هایی را در زمینه هنرهای نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه کرده است.

سرنی زاده سابقه تدریس در مرکز آموزش فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را دارد.

کریمی ادامه داد: وی کاندیدای جایزه پژوهشی استاد ناظر زاده کرمانی بوده و در سال 1395 با گروه تئاتر کارگاه توانسته در میان دوازده گروه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان مشخص شدند

هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان مشخص شدند