مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-05بين الملل

سخنگوی طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت


به گفته مجاهد سخنگوی طالبان، هیأت های دو طرف توافق کرده اند که در روند تجارت بین دو کشور و معلومات مقدار تعرفه های گمرکی بین دو طرف تبادله شود و کارشناسان دو طرف با توجه به معلومات ارائه شده پیشنهادات خود را برای بهبود تجارت ارائه خواهند کرد تا در روشنی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان با انتشار متنی اعلام کرد که دیروز دوشنبه در نشستی بین هیأت ایران و طالبان در رابطه به مسائل اقتصادی و تقویت روابط دوجانبه توافقاتی صورت گرفته است.

ذبیح الله مجاهد امروز سه شنبه نوشت که برای تسریع روند تجارت توافق صورت گرفته است که مرز دوغارون اسلام قلعه برای 24 ساعت فعال باشد و این توافق طی 10 روز آینده اجرایی خواهد شد.

همچنین دو طرف توافق کرده اند که ایران برای بهبودی روند تجارت و انتقالات، جاده های 8 استان افغانستان و گمرک هرات را توسعه دهد و کار عملی این روند تا یک ماه آینده آغاز شود.

به گفته مجاهد هیأت های دو طرف توافق کرده اند که در روند تجارت بین دو کشور و معلومات مقدار تعرفه های گمرکی بین دو طرف تبادله شود و کارشناسان دو طرف با توجه به معلومات ارائه شده پیشنهادات خود را برای بهبود تجارت ارائه خواهند کرد تا در روشنی آن تصمیم های بعدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت

سخنگوی طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت