مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-05بين الملل

وزیر خارجه یمن: گشایش دیپلماتیک بزرگی پیش روی صنعاست


وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه منافع آمریکا، تصمیمات عربستان سعودی برای توقف جنگ یمن را تعیین می کند، گفت که یک گشایش دیپلماتیک بزرگ پیش روی صنعاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، در گفت و گو با شبکه المسیره به اظهارات اخیر مقامات سعودی و آمریکایی درباره حل بحران از حیاط کاخ سفید اعلام کرد و این تجاوز با مشارکت آمریکا در جریان است .

وی همچنین افزود: پشتیبانی جنگنده های ائتلاف متجاوز از القاعده در [استان] البیضاء بیانگر تیرگی معیارهای آمریکا در برخورد با آنچه تروریسم خوانده می شود، و حمایت آن از سوی ائتلافی است که خود در آن مشارکت دارد .

وزیر امور خارجه یمن در پایان اظهاراتش گفت: یک گشایش دیپلماتیک عظیم پیش روی صنعاست  و روزهای آینده پر از تحولات در این زمینه است .

این اظهارات در حالی مطرح شده است که خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اخیرا گزارش داد که ولی عهد این کشور با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره پایان جنگ یمن گفت و گو کرده است.

  خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد که ولی عهد این کشور حمایت خود را از ورود کشتی های حامل فراورده های نفتی به بندر الحدیده یمن و بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعاء البته به مقصدهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه یمن: گشایش دیپلماتیک بزرگی پیش روی صنعاست

وزیر خارجه یمن: گشایش دیپلماتیک بزرگی پیش روی صنعاست