مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-05اقتصادي

پیگیری برق گلستان برای دریافت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از انعقاد قرارداد با بیمه توانیر برای پرداخت خسارت به افرادی که لوازم برقی‎شان در نوسانات برقی تابستان دچار آسیب شده بود، - علی اکبر نصیری در خصوص آخرین پیگیری‎های شرکت توزیع نیروی برق برای پرداخت خسارت به لوازم برقی در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: شنبه هفته جاری همراه با مدیران دیگر شرکت‎های توزیع نیروی برق سفری به تهران داشتیم و قراردادهایی با بیمه توانیر منعقد شد تا خسارت مردم از نوسانات برق پرداخت شود تا پایان مهر ماه بیمه گذار مشخص می‎شود.

وی تصریح کرد: افرادی که لوازم برقی‎شان در نوسانات برقی دچار آسیب شده باید در زمان خسارت به اداره برق مراجعه و در سامانه بیمه توانیر ثبت‎نام می‎کردند.

* تنها در گنبدکاووس 2 هزار و 625 متر شبکه برق به سرقت رفت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در خصوص نامناسب بودن روشنایی معابر عمومی گفت: متأسفانه مدتی ‎است که شاهد سرقت کابل برق در سطح استان هستیم تنها در گنبدکاووس 2 هزار و 625 متر شبکه مورد سرقت گرفته و موجب خاموشی 800 چراغ روشنایی شد البته با هشت به مراجع قضایی تحویل داده می‎شود.

نصیری اضافه کرد: از آنجایی که تابستان سختی در پیش داشتیم و یک طوفان سنگین نیز یکشنبه هفته پیش در استان رخ داد بعضی تیرهای برق دچار مشکل شدند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برق گلستان برای دریافت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق

پیگیری برق گلستان برای دریافت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق