مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-05بين الملل

سلاح های خریداری شده عربستان از صربستان به دست داعش در یمن رسیده است


اسناد جدید پاندورا فاش کردند، سلاح هایی که عربستان سعودی سال ها پیش از صربستان خریداری کرده در اختیار تروریست های داعش در یمن بوده است.

- اسناد جدید پاندورا فاش کردند، سلاح هایی که عربستان سعودی سال ها پیش از صربستان خریداری کرده در اختیار تروریست های داعش در یمن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، این گزارش که توسط شبکه تحقیقاتی اریج ، یکی از طرف های دخیل در انتشار اسناد پاندورا منتشر شده، به اسامی شرکت کنندگان در معامله خرید اسلحه با صربستان پرداخته است.

این تحقیق می گوید در 1 سپتامبر 2020 ، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان با صدور فرمان پادشاهی شاهزاده فهد بن ترکی بن عبدالعزیز را از سمت فرماندهی نیروهای ائتلاف یمن و پسرش عبدالعزیز، معاون فرماندار منطقه الجوف را برکنار کرد که در پی ارائه گزارشی علیه آنها از سوی محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد سعودی، به اتهام معاملات مشکوک مالی به بخش تحقیقات ارجاع داده شدند.

از جمله اسامی موجود در فرمان پادشاهی، چهار مسؤول سعودی در وزارت دفاع عربستان از جمله محمد بن عبدالکریم الحسن و یوسف بن راکان بن هندی العتیبی بودند.

نام الحسن و العتیبی با یک پیمانکار آمریکایی به نام ویلیام مایکل سومرندکی و یک کانادایی دیگر متولد طرابلس در لبنان به نام شادی شعرانی در اسناد فاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های خریداری شده عربستان از صربستان به دست داعش در یمن رسیده است

سلاح های خریداری شده عربستان از صربستان به دست داعش در یمن رسیده است