مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-05بين الملل

«آغاز پایان» منتشر شد/چاپ یک کتاب جدید درباره اسراییل


کتاب «آغاز پایان؛ رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین» نوشته صالح قاسمی به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب آغاز پایان؛ رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین نوشته صالح قاسمی به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سرزمین تاریخی و مقدس فلسطین، از دیرباز مورد توجه ادیان آسمانی و تمدن های بشری بوده است.

از منظر ایدئولوژیک و دینی، فلسطین در گذشته ادیان آسمانی و حوادث آینده آخرالزمانی جهان بسیار تعیین کننده بوده و خواهد بود.

همان طور که از دریچه مباحث استراتژیک و ژئوپلتیک نیز جغرافیای حساس این کشور باستانی در راهبردهای کلان جهانی، تعیین کننده برتری سیاسی قدرت های بین المللی بوده است.

نظر به ابعاد اهمیت دینی و سیاسی این کشور بود که سازمان صهیونیسم جهانی این سرزمین مظلوم را برای اجرای طرح اسکان یهودیان صهیونیست و تأسیس رژیم نامشروع اسراییل برگزید.

نویسنده کتاب پیش رو معتقد است توسعه فرهنگ ازدواج آسان، ترویج ارتقای الگوی فرزندآوری، مهاجرت نکردن و تداوم حضور در فلسطین، راه اندازی جنبش بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن و همچنین، شکستن حصر باریکه غزه از جمله راهکارهایی هستند که ذیل راهبردهای جمعیتی آزادسازی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آغاز پایان» منتشر شد/چاپ یک کتاب جدید درباره اسراییل

«آغاز پایان» منتشر شد/چاپ یک کتاب جدید درباره اسراییل