مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-05اقتصادي

پرداخت 102 فقره تسهیلات به کارآفرینان اسفراینی توسط کمیته امداد


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین از پرداخت 102 فقره تسهیلات قرض الحسنه به کارآفرینان این نهاد به میزان حدود 49 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری خبر داد.

- با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدای سال جاری 102 فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرده است، اظهار کرد: این تسهیلات برای کمک به کارآفرینان کمیته امداد در شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسفراین با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای سال 1400 تاکنون 49 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به همت بانک های شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مددجویان و کارآفرینان تحت حمایت در شهرستان، محور پرداخت این تسهیلات است، گفت: هدف از این فعالیت کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل جهت بهبود رفاه خانوارهای تحت پوشش است.

شیرزادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برای 23 کاریابی و 115 نفر نفر تحت آموزش قرار گرفته اند، تصریح کرد: توانمند سازی مددجویان از طریق طرح های اشتغال زایی و درآمدزایی هدف پرداخت این تسهیلات است.

وی در انتها گفت: تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های مختلف اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و کارآفرینان واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 102 فقره تسهیلات به کارآفرینان اسفراینی توسط کمیته امداد

پرداخت 102 فقره تسهیلات به کارآفرینان اسفراینی توسط کمیته امداد