مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-05سياسي

رکورد جهانی تزریق واکسن کرونا در ایران شکسته شد


وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که رکورد جهانی تزریق واکسن در کشور شکسته شد، گفت: هفته گذشته 8 میلیون و 200 هزار دوز واکسن یعنی حدود کل جمعیت برخی کشورهای منطقه تزریق واکسن داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 93 این سیاست ها را ابلاغ فرمودند اما تاکنون این سیاست ها اجرایی نشده است امیدواریم با پیگیری های وزیر بهداشت به این سیاست ها عمل شود چرا که در صورت تحقق این موضوع، دیگر موضوعی باقی نخواهد ماند.

مرندی با تاکید بر اینکه سلامت معنوی بسیار مورد توجه رهبر انقلاب است، گفت: سال 92 گروه سلامت معنوی در فرهنگستان تشکیل شد، سازمان جهانی بهداشت سالهاست که تصویب کرده، سلامت معنوی یکی از ابعاد سلامت باشد.

متأسفانه در کشور به حوزه بهداشت بی توجهی شده است در ادامه این نشست، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، با اظهار تأسف از بی توجهی به حوزه بهداشت در کشور بیان داشت؛ در 14 سفر ی که در این مدت کوتاه به استان ها داشتم به خانه های بهداشت مراجعه کردم؛ تقریباً اکثر خانه های بهداشت از شبکه خارج شده اند که این مشکلات را باید رفع کنیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به موضوعاتی همچون نظام ارجاع، پزشک خانواده و پرونده الکترونیک از جمله برنامه های ما هستند که آنها را اجرایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جهانی تزریق واکسن کرونا در ایران شکسته شد

رکورد جهانی تزریق واکسن کرونا در ایران شکسته شد