مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-05اجتماعي

538 موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را 538 بقعه ذکر کرد و گفت: 7 وقف جدید سال قبل ثبت شده است.

- حجت الاسلام اسماعیل مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از زیرکوه،  اظهار داشت: از دهه وقف سال گذشته تاکنون 7 مورد وقف جدید در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده است.

وی افزود: رسالت اوقاف در چهار بخش موقوفات، بقاع متبرکه ، موقوفات قرآنی و مساجد متمرکز است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را 538 بقعه ذکر کرد و گفت: از محل موقوفات خیریه در سال جاری بیش از 300 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: در ماه محرم و صفر هزار و 115 سبد غذایی و 50 هزار پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع شده است رییس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می شود، اضافه کرد: امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده ایم.

وی از توزیع بیش از 750 بسته لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش آموزان نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

538 موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است

538 موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است