مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-04بين الملل

شکست حمله موشکی عناصر ائتلاف سعودی علیه مواضع ارتش یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع نظامی در استان مأرب خبر دادند که شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز (دوشنبه) قصد داشتند دو فروند موشک به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن شلیک کنند، - شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز (دوشنبه) قصد حمله موشکی به مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان مأرب را داشتند که ناکام ماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع نظامی در استان مأرب خبر دادند که شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز (دوشنبه) قصد داشتند دو فروند موشک به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن شلیک کنند، اما موشک ها دچار انحراف شده و در یک منطقه بیابانی و دور از هدف به زمین اصابت کردند.

به نوشته وبگاه الخبر المینی، این اولین بار نیست که پرتاب موشک از سوی ارتش وابسته به دولت منصورهادی با شکست مواجه می شود.

پس از اینکه کارشناسان خارجی در پی پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن مأرب را ترک کردند، عناصر وابسته به ائتلاف سعودی هیچ شلیک موفقیت آمیزی نداشتند.

این در حالی است که صغیر بن عزیز رییس ستاد مشترک ارتش وابسته به دولت مستعفی یمن روز گذشته در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست ضمن اذعان به کشته و زخمی شدن 8700 تن از نیرو های خود از ابتدای سال جاری در استان مأرب گفت که معضل اصلی ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست حمله موشکی عناصر ائتلاف سعودی علیه مواضع ارتش یمن

شکست حمله موشکی عناصر ائتلاف سعودی علیه مواضع ارتش یمن