مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-04سياسي

امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است، تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی استفاده از سلاح اتمی را حرام دانسته، - ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است، تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی استفاده از سلاح اتمی را حرام دانسته، به دلیل کرامت انسانی است.

آیت الله رضا رمضانی در جمع دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: حضور در جمع جوانان به انسان احساس نشاط و جوانی می‎دهد و از اینکه در این جمع بصیر، عدالت طلب و دریادل حضور دارم، بسیار خورسندم.

وی با بیان اینکه هر یک از جوانان این کشور، قدرت نظام اسلامی را به رخ جهانیان و مستکبران می کشانند، تصریح کرد: قدرت نظامی و علمی ایران اسلامی سبب شده که کشورهای غربی ما را به مذاکره دعوت کنند تا ادبیات و گفتمان ما را بشنوند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با تاکید بر اینکه افزایش قدرت جمهوری اسلامی به افزایش قدرت اسلام و مسلمانان بر می گردد، افزود: شما جوانان، طلایه داران کرامت بشری هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است

امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است