مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-04سياسي

ثبت 26 موقوفه جدید در خراسان شمالی


 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از ثبت 26 مورد موقوفه در استان از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: ارزش این موقوفات 13 میلیارد تومان است.

- ایسنا/خراسان شمالی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از ثبت 26 مورد موقوفه در استان از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: ارزش این موقوفات 13 میلیارد تومان است.

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی، 12 مهرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره کل اوقاف و اومور خیریه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه از دهه وقف سال گذشته تاکنون 26 مورد وقف جدید به ارزش 13 میلیارد تومان در خراسان شمالی به ثبت رسیده است، افزود: هر روستا و محله می تواند پس از شناسایی نیازهای خود، وقف مشارکتی راه اندازی کرده و درآمدها را در همان محل هزینه کند.

وی در راستای اهداف این اداره برای سال جاری، بیان کرد: در طرح شمیم حسینی، اداره کل اوقاف در محرم و صفر به 112 هیئت مذهبی کمک کرده است.

آسوده با اشاره به اینکه در سال جاری 805 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است، بیان کرد: همچنین توزیع 23 هزار بسته غذایی، 344 هزار وعده غذای گرم، گوشت قربانی 63 رأس گوسفند و چهار گوساله را از دیگر برنامه های اوقاف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 26 موقوفه جدید در خراسان شمالی

ثبت 26 موقوفه جدید در خراسان شمالی