مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-04سياسي

فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات


کتاب «فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات» روایتی از ﺳﯿﺮه و ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ ﺣﻀﺮت زﻫﺮا(س)، شرح مسئله فدک، ﻧﻤﻮدﻫﺎی رﻓﺘﺎری ایشان ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻌﺎﻟﯿﻢ اﻟﻬﯽ و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﺳﻨﺖ رﺳﻮل ﺧﺪا(ص) است.

- کتاب فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات روایتی از ﺳﯿﺮه و ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ ﺣﻀﺮت زﻫﺮا(س)، شرح مسئله فدک، ﻧﻤﻮدﻫﺎی رﻓﺘﺎری ایشان ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻌﺎﻟﯿﻢ اﻟﻬﯽ و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﺳﻨﺖ رﺳﻮل ﺧﺪا(ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیست وچهارمین شماره از ماهنامه نشر بنگال که با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب های جدیدی که در بنگلادش و به زبان های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده اند، معرفی می شوند.

کتاب فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات نوشته سید محمد باقر الصدر با ویرایش حسین محمد علی عباس، توسط شهاب شهریار به زبان بنگالی ترجمه و در قالب 152 صفحه از سوی انتشارات آل رسول داکا منتشر شده است.

این کتاب به کسانیکه در نهضت احقاق حق فدک در حمایت از فاطمه زهرا(س) آغاز و تا به امروز شهید شده اند، هدیه شده و در شماره جدید ماهنامه نشر بنگال رایزنی فرهنگی کشورمان در داکا شرح داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات

فدک؛ تاریخ خاطره انگیز حضرت فاطمه(س) مادر سادات