مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-04سياسي

دست دلالان در کسب و کار دیجیتال بسته است/ دولت حمایت کند


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: کسب و کار اینترنتی و دیجیتالی شفافیت زیادی دارد و دولت باید از دارندگان این مشاغل حمایت کند.

- محمد صفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با در کشور شیوع پیدا کرده این حوزه توسعه زیادی داشته است.

این در حالی است که گردش مالی کسب و کارهای دیجیتالی بسیار بالاست و نظارت دولت بر آن هم می تواند نسبت به حوزه های دیگر سهل تر باشد.

وی با تاکید بر حمایت مجلس از کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی، تصریح کرد: توسعه کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی در کشورمان می تواند برای همه دولت ها و مردم منافع زیادی در پی داشته باشد چرا که فعالیت در این حوزه سهل الوصول است و ایجاد شغل در آن هم نسبت به ایجاد شغل در حوزه های دیگر ارزان تر تمام می شود و شفافیت در این حوزه هم زیاد است و می تواند دست بسیاری از سودجویان و واسطه ها را قطع کند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: استفاده مردم از خدمات ارائه شده توسط فعالین کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتالی ارزان تر از امور دیگر است و ضمن اینکه می تواند در کاهش ترددهای شهری هم تأثیر بسیار بالایی داشته باشد و امنیت استفاده از تکنولوژی های این حوزه هم بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دلالان در کسب و کار دیجیتال بسته است/ دولت حمایت کند

دست دلالان در کسب و کار دیجیتال بسته است/ دولت حمایت کند