مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-04سياسي

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش های بررسی نشده در صحن علنی شورا


شهردار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در صحن علنی شورا در مورد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: لازم است تا این گزارش ها پیش از طرح در صحن علنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تقدیر از بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان های تابعه شهرداری و پروژه های مختلف، خواستار تداوم نظارت های شورای اسلامی شهر شد.

وی همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در این نشست درباره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: لازم است تا این گزارش ها پیش از طرح در صحن علنی شورا، با حضور مدیران سازمان های مربوطه در کمیسیون های تخصصی شورا بررسی و راستی آزمایی شود.

شهردار قم ادامه داد: در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، همواره تقاضاهایی برای تأمین و تکمیل تجهیزات وجود داشته و دارد و از این رو شایسته است تا وضعیت فعلی این سازمان بر اساس استانداردها سنجیده شود.

وی همچنین اذعان کرد: در این گزارش به لزوم توجه به اضافه کار آتش نشانان اشاره شده، در حالی که می توان با بررسی بیشتر، همه مطالبات واقعی این افراد را شناسایی و پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش های بررسی نشده در صحن علنی شورا

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش های بررسی نشده در صحن علنی شورا