مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-04فرهنگي

توزیع 313 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم کشور توسط یک گروه جهادی+فیلم و عکس


گروه جهادی شهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) خانه کتاب 313 بسته لوازم التحریر همراه با 500 جلد کتاب در مناطق محروم غرب و شرق کشور توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گروه جهادی شهدا با همکاری پایگاه مقاومت کرونا و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی اعم از کتاب و لوازم التحریر را به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کند.

گروه جهادی شهدا در پویش کوله پر از مهر در کنار لوازم التحریر برای هر دانش آموز 3جلد کتاب شعر و داستان هم در نظر گرفت و در بسته های مجزا هدایای فرهنگی هم تقدیم دانش آموزان این مناطق کرد.

محسن اسماعیلی مدیر گروه جهادی شهدا در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی 1400 ـ 1401 مناطق محروم شرق و غرب کشور شناسایی و برای خدمت رسانی عازم این بخش شدیم.

وی افزود: در پویش کوله پر از مهر  گروه جهادی شهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خانه کتاب 313 بسته لوازم التحریر به همراه 500 جلد کتاب در مناطق محروم غرب و شرق کشور و دانش آموزانی که پیش تر شناسایی شده بودند، توزیع شد.

 دانش آموزانی از شهرستان های خوشاب، روستای فوجی، طالبی، ترخاص همچنین شهرستان خدابنده، روستای ویک، پابند و کشک آباد در این طرح شناسایی و حمایت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم کشور توسط یک گروه جهادی+فیلم و عکس

توزیع 313 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم کشور توسط یک گروه جهادی+فیلم و عکس