مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-04سياسي

روزشمار «نبرد در شیاکوه» رونمایی شد


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، از جلد اول کتاب هفدهم روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان «نبرد در شیاکوه» رونمایی کرد.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، از جلد اول کتاب هفدهم روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان نبرد در شیاکوه رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی با توجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به منظور آشنایی بیشتر با این اثر با محمدعرفان کریمی مدیر گروه مطالعات تاریخی و روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نعمت الله سلیمانی خواه نویسنده این کتاب گفت وگو کرده است.

محمدعرفان کریمی، مدیر گروه مطالعات تاریخی و روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با اشاره به انتشار جلد اول کتاب هفدهم گفت: نعمت الله سلیمانی خواه نویسنده روزشمار نبرد در شیاکوه است.

در این کتاب، نویسنده با بهره گیری از منابع غنی و دست اول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به درج مهم ترین وقایع نظامی و سیاسی دوران دفاع مقدس در دی ماه 1360 پرداخته است.

وی افزود: در این روزشمار حوادث و رویدادهای این مقطع 30 روزه در قالب 389 گزارش تبیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار «نبرد در شیاکوه» رونمایی شد

روزشمار «نبرد در شیاکوه» رونمایی شد